wtorek, 23 sierpnia 2011

Słowo na powitanie

Szczęść Boże Drogim Czytelnikom,
Uległszy wielu namowom, postanowiłem uruchomić swojego bloga, na łamach którego pragnę dzielić się z Wami moimi przemyśleniami w całym szeregu kwestii, które obejmować mogą tematy kościelne, filozoficzne, naukowe oraz trywialne życiowe. Bloga zakładam celowo na neutralnym gruncie, ponieważ poglądy, które będę prezentować, są moimi poglądami prywatnymi, i nie pretendują do oficjalnych stanowisk zgromadzenia, które reprezentuję czyli Kapłańskiego Bractwa św. Piotra. Z tego też powodu blogu nie podpinam pod stronę www.fssp.pl. Chętnie też posłużę radą, czy też zwyczajnym dobrym słowem. Postaram się też w miarę terminowo odpowiadać. Przedstawiać się nie będę, ale w ramach opowiastki o sobie powiem, iż to co cenię najbardziej i to, co ciągle jeszcze kiepsko mi wychodzi, to uczciwość myślenia. Mam więc nadzieję, iż ten blog pomoże nam wszystkim myśleć uczciwie - bo po to nam Pan Bóg dał umysł - i pozostając w ten sposób w harmonii ze stworzeniem - będziemy lepszymi katolikami. Rozpisuję również konkurs na egzegezę tytułu bloga. Co to jest TK SDK?
Ks. Wojciech Grygiel



8 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Prośba o wskazówkę. Czy TK SDK to skrót łaciński czy polski?

    OdpowiedzUsuń
  2. Google zwraca banalne nieco ponad trzy miliony wyników, więc da się szybko przejrzeć :Taman Kanak-kanak/Sekolah Dasar Kristen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. TeKa SeDeKa
    czyzby ksiadz mial zamiar przejsc na 'trytkowa strone mocy'? hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. TK SDK = To Kapelusz, Symbol Dobrego Kapłana

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo Guldenmond, o to chodzi, ale rozwiązanie Łukasza podoba mi się. Od sedeckiej strony mocy to Panie Boże uchowaj...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiądz chadza w kapeluszu?
    Jak dla mnie, lepszym symbolem dobrego kapłana byłaby sutanna;)

    OdpowiedzUsuń